torsdag 30 september 2010

Ja jag säger då det!!

Ja som det kan bli! Ibland blir jag bara sååå trött på en del människor, trött på att vissa gör egna tolkningar eller snor sig med lögner. Sen har jag väldigt svårt att förstå dom som sväljer allt dom hör med hull o hår!!?? Glöm aldrig att det finns 2 sidor på ett papper, kan vara en bra regel. Ofta har väl den som pratar mycket strunt ett behov av att få medhåll!! Kanske mest för att rättfärdiga sig själv, men du! Va inte såå säker på att det var hela historien, ofta så har historien en egen historia som du aldrig fick ta del av. Skulle du våga ifrågasätta berättelsen?? Eller skulle du nöja dig med det du hört? För att kanske föra vidare med lite tillagda saker som det ofta blir? Jag säger som en klok flicka!! " har du inte levt mitt liv, så känner du inte heller mig,"

3 kommentarer:

  1. Håller med dig som vanligt. Kan man bli galet arg på alla dessa människor som har så svårt att låta bli att snacka en massa utan minsta lilla sanning? Utan det är endast massor med skit.. Bahhhh sådana ska väljas bort...fortare än kvickt. ;)
    Kram Nillis

    SvaraRadera
  2. Weronica1/10/10

    och jag håller med dig, bort ur mitt liv, såna behöver vi inte, kramar från mig till dig.

    SvaraRadera
  3. Anonym7/10/10

    Kan bara hålla med <3
    Kram Mita

    SvaraRadera