söndag 5 september 2010

Va är det för fel med IKEA då?

Herrgud säger jag, va är problemet då!? IKEA framkallar nån slags tävlingsinstikt hos min man kan ja säga,, "fortast ut vinner". Först börjar nåt konstigt grymtande, sen inträffar en konstig färg i ansiktet efter det så börjar benen slira o allt detta för att jag råkat nämna att vi tar väl en runda på IKEA med!! Kom nu då, säger jag när vi ändå är här, mannen ser allt annat än road ut, vi hinner knappt innanför dörrarna förrän han har forcerat ingången innan dom själva hinner öppna sig, därefter tar han sikte på genvägen som ganska snart leder utåt, å ja kan säga det försök hinna med ett par fötter i storlek 46 som som går fortare än vad Stenmark åkte utför. Att det finns en våning uppe på är ju inte aktuell att tala om ens, utan plötsligt står vi i kassan med ett paket batterier o mannen ser jävligt nöjd ut kan jag säga, medans det nu är jag som börjat ändra färg i ansiktet o det ryker lite lätt ur öronen. Fy fan för storlek 46 med tävlingsinstikt, "fortast ut vinner" ska aldrig mer få följa med mig till IKEA så mycket vet jag nu. :))

3 kommentarer:

  1. Britt7/9/10

    Haa haa,låter som Sören nog ska hålla sig ifrån Ikea & låta dig sköta inköpen i lugn o ro <3

    SvaraRadera
  2. Weronica7/9/10

    Japp, håller fullständigt med dig o skulle tro att även Sören är överens med dig o mig om det, kram på Britt.

    SvaraRadera
  3. Jag vägrar IKEA, sen dom ändrade kassasystemet jag får MEGAKRUPP ha ha. Jag har ungefär lika stort tålamod med köer som en jordnöt. Bra blogg för övrigt.

    SvaraRadera