måndag 13 september 2010

Leann Rimes - Amazing Grace

Det var en tom o tung morgon idag, ingen liten apa med kastanjebruna ögon som kollar in vad du gör. Vem sa att en liten apa inte kan ta stor plats? Vet inte om jag någongång träffat något mer charmerande än denna lilla hund. Idag om en stund så ska vi ge dig din sista vila under päronträdet, för när unga damen som du ibland skämde ut när ni var på valpkursen ihop ska kunna se dig från sitt fönster. Att vi på vårt sätt vill hedra dig gör vi genom Amazing Grace bara för att du va verkligen AMAZING!! Vi som många andra undrar ju säkert om hundar till himlen kommer o ja, jag är så säker på det för var ska annars "små apor vara" Tack Dino som ditt riktiga namn va för att du gav oss många roliga charmiga stunder, även om vi inte fick så lång tid med dig, så tillförde du värme i vår familj...r.i.p.

3 kommentarer:

  1. Britt14/9/10

    Tänker på er <3 visst kommer hundar till andra sidan. Jag har haft glädjen att få en hälsning på en storseans från min gamla collie. Hon kunde beskriva honom både till utseende & beteende, de var rätt mäktigt. Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Mina tankar är med er... Jätte jobbigt att förlora de som betyder en massa för en. :´-(
    Stora kramar från mig!

    SvaraRadera
  3. Anonym14/9/10

    får tårar i ögonen bara jag tänker på honom, att en sån underbar & fin hund kan försvinna från oss så tidigt, på ett sånt frukansvärt sätt kan jag inte fatta. saknar min lilla älskling.. & hoppas jag får möta honom på andra sidan någon gång. han var mitt hjärta och kommer alltid vara tills jag själv inte lever mer. vet inte vad jag ska säga, men jag tänker på honom & kommer göra det varje dag. jag älskar dig dino, vila i fred <3

    SvaraRadera