söndag 26 september 2010

Prat o fantasier!!

Va härligt med människor som vet mer om oss än vi gör själva.! Det är så bra för vi behöver inte göra ett dugg ju, tänk att VI kan vara såå intressanta för en del!! Vi brukar le jag och mannen åt dessa folk, för faktum är det på något vis alltid kommer fram även till våra öron. Men vi bjuder på det, Om någon mot förmodan vill veta mer så hör av er...för då kanske ni även får veta något som faktiskt stämmer också, men det kanske inte är lika intressant som att få göra egna berättelser. Nu ska jag och min man dricka lite kaffe om någon vill veta, sen tar vi ett bad i bubbelpoolen oh sen brukar vi laga middag ihop på söndagarna,, och sen,,,och sen,,, och sen,,,,får du själv hitta på vad vi gör eller inte gör eller vad som passar in i din egna historia. Lycka till. Mvh Weronica o Sören..

1 kommentar:

  1. Fattar inte hur det hinns med faktiskt.
    Jag har en massa egna (inkl barnens) saker som tar min tid. Och får jag väl lite tid över så har jag väl fan inte tid att gräva i andras liv eller hitta på lögner om dem.
    Fast min tolkning av dem som bara mååååste prata om andra och hitta på historier, de har ett så jävla trist liv och/eller flyr från sina egna spöken för att slippa ta tag i det för det är för jobbigt. Så då flyr de in i andras liv (som de tycker har det "för" bra) och ser till att de ska ha det lika kasst (även om de inte vet ett skit om mig/dig) som de själva har de. För deras skitsnack är det enda som de har......
    Snacka om att ha ett trist liv om man måste lägga både tid och energi på sånt.

    SvaraRadera