torsdag 23 september 2010

Jag o Snygg-Rikard

Tjohoo!! Jag har vunnit på postkodmiljonären!! Så nu kan man bara vänta in snygg-Rikard oxå det är ju en vinst i sig tycker en del damer i min ålder, vem sa att jag dreglar när han är på tv?? Min man naturligtvis, men du behöver inte va ledsen mannen, du är ju på riktigt jämfört med ögongodis på tv. Undrar just när tiggarbreven kommer att ramla in!? Ja jag säger det, det är inte lätt att bli populär, och särskilt inte när man vunnit pengar, då verkar det många gånger lättare att vara eftertraktat byte i mångas ögon, synd tycker jag. Det här med pengar är ett otyg faktiskt, samtidigt som man så väl behöver dom för att leva så ställer dom oxå till trubbel många gånger. Släktingar blir osams vid arv och liknande, det är väl ofta då man ser vad personerna egentligen gick för och vad deras rätta natur var. Ja ja, det finns alltid dom som vill roffa åt sig den största delen av kakan, men vad jag tror så stämmer nog ordspråket "lätt fånget, lätt förgånget" eller att "mycket vill ha mer.." synd men sant. Men nu struntar jag i det, för här är jag en vinnare. Va sjutton ska jag göra av alla pengar nu då?? hehehe...

1 kommentar:

  1. Anonym23/9/10

    Säger bara husbil ha ha ha ha ha ;)))
    Kram Mita

    SvaraRadera