tisdag 28 september 2010

Pudel!!!

Att va märkligt då!!! Nog borde jag lärt mig under mina år att beställa tid för klippning i tid!! Men icke!! Så nu är det som vanligt då, antingen ser man ut som om man stoppat fingrarna i en stick-kontakt, eller ser man ut som en jävla pudel gärna med lejonklippning då, (förlåt pudelägare, inget illa ment) en tuss här o en tuss där men aldrig nån tuss på rätt ställe,,,, Jag menar det, att vi som har haft spöken i huset har inga problem med dom när jag är oklippt kan ja säga,, å så är det väl att ett spöke tar ju inte ett annat spöke. Svinto är också en bra jämförelse med mitt huvud nu, så vad att göra? Jo ringa frissan hysteriskt i morgon o fråga om tid, då gör hon som vanligt undrar "när vill du komma?" IGÅR för guds skull. Det borde hon ju veta nu efter alla år kan man ju tycka, men hon lär sig aldrig heller visst. Det är bara min man som tycker "det är väl inte så farligt, jag tycker du är fin,,, kan tillägga att min man lägger sällan eller aldrig märke till någon förändring, antingen jag har klippt mig, eller köpt något nytt, eller bytt gardiner, det enda han märker det är om det tillkommit en ny ko kalv eller tjur i älgstammen, och i den stammen är ju inte jag. Mvh Rufs-tufs Svanström som är min nya titel :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar