söndag 26 september 2010

Söndags-resan.

Jag visste det!!! Att mannen är svag för unga damen, dom är ett radarpar kan man väl enkelt förklara det hela. Unga damen har ju följt mannen på otaliga älgmöten genom åren, även skogs-kurser har dom gjort ihop för att inte tala om alla små rundor i skogen för att kolla djuren som dom gjort tillsammans, o nu drar ju älg-jakten snart igång o då ska unga damen med kompis givetvis vara där.. Så att våran söndags-utflykt gick till en kennel var kanske inte det märkligaste eftersom mannen o unga damen har egna påhitt som jag tydligt är utesluten i. Efter gas, broms, skutt o hopp på raka, krokiga vägar så var vi där, jag, mannen, unga damen o hennes kompis. Givetvis så va det en liten amerikansk cocker som det skulle tittas på å man kan ju inte annat än säga att dom är något så vansinnigt söta, och den här modellen for fram som skjuten i kanon, vojne vojne,,,jag blev trött bara av att se hans framfart. Nu råkade jag ju vara med denna gång,, så valet blir att avvakta med ny valp, man är väl inte den mest populära just nu men så får det bli. Apan är alldeles för nära ännu för att ersättas med en annan apa. Så skutt skutt, hopp hopp o lite broms så var vi hemma igen efter en mysig dag ihop.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar