fredag 1 oktober 2010

Jag o min man är snart kändisar!!

Eller kanske inte!! I vilket fall som helst så fick vi ett telefonsamtal idag och en förfrågan av dom som byggt vårt kök, om dom fick komma hit med en fotograf och fota lite,,till sin nya kökskatalog!! Eftersom vi har lite goa detaljer och att vårt kök är väldigt snyggt som dom sa, och det är ju tydligt att inte bara vi tycker det. Tänkte på det när jag lagt på, undra varför dom inte fråga om vi ville va med på bild!?? Vi är ju egentligen dom riktiga juvelerna, jag o mannen alltså,, så vi kan nog klämma in oss lite snyggt mellan köks-ön och diskmaskinen, eller på köks-ön kanske!!, det skulle en del vilja se va!!?? Men vi har gränser vi med även om en del inte tror det. Roligt va det att få förfrågan, för inte tar dom med vad som helst, det begriper jag ju, dom vill ju klart sälja. Ja ja antingen vi nu blir mer kända än vi redan är så ska det bli kul för trots allt så har vi ju faktiskt varit med o planerat o bestämt hur det ska se ut i vårat kök. Åh det blev både bra och snyggt, så framåt i tiden så kan ni titta i Lundins nya katalog som kommer till nästa år, så kanske ni får se nåt ni känner igen,, "Jag och min man" annars för ni väl nöja er med vårt kök för det kanske säljer bättre än vi....

3 kommentarer:

  1. Inger1/10/10

    Ja du Weronica, det är roligt att se hur fint ni fått det inte bara inne, utan även lusthuset är ju så fint, du har bra smak och ordning, stor skillnad från förr, gläds med er många varma hälsningar Inger

    SvaraRadera
  2. Weronica1/10/10

    Vad glad jag blir, tack snälla. Kram från mig

    SvaraRadera
  3. Anonym7/10/10

    Ja ni har verkligen fått det fint Weronica..:))
    Kram Mita

    SvaraRadera