måndag 18 oktober 2010

Gubbsjuk!!

Idag fyller min man år,jag skriver inte hur mycket man vill ju va snäll, men kan ändå säga att det numera inte går att räkna på fingrarna. Tänk att det bara är mannen som blir äldre i vår familj! Medans vi andra inte alls åldras lika fort, ja det var ju kanske inte hela sanningen men vem vill va sann när det gäller år då!? Och hur man än vänder på det så är jag (mycket) yngre tack å lov, tänk om jag varit äldre än honom,, hua...från det ena till det andra, mannen fick för sig att granngården hade besök av ev köpare,, så av någon märklig anledning fick han bråttom att springa till soptunnan med skräp, vilket han annars inte gör så ofta,, jodå, nyfikenheten tog över här,, plötsligt hade han också fått tillbaka sin syn!!!! Ung tjej, blond, hästsvans, glasögon, svart jeep, ca 35-årsåldern!!!!!!!!!!?????? Va fan har hänt undrar man ju!? Aldrig tidigare skulle min man så noggrant kunna beskriva detaljer på någon som dessutom kör förbi i bil som nu,,, hummppp!! Är det nån slags kris han går in i med begynnande ålder eller har han bara blivit gubbsjuk, eller vad är det som händer!? Blond, hästsvans, bla bla bla, Jag har nu lovat honom första parkett vid soptunnan om han inte detaljerat kan tala om hur hans fru ser ut när hon kör förbi, bara så där,,, hohoho. Stort GRATTIS min älskade man på din dag idag. Från oss alla här hemma, vi har haft mycket kul ihop och din present idag blir nya glasögon med jävligt starka glas så du bara kan se MIG. Den där blonda var bara en hallucination. :))))

2 kommentarer:

  1. Hittar du starka glas så säg till, så köper jag samma till min man. :)

    SvaraRadera
  2. Weronica31/10/10

    Ha ha, ja du Lotta va säger man? Kram

    SvaraRadera