söndag 10 oktober 2010

I love you all...

Vilken lördagkväll! Mannen på viktigt uppdrag inför jakten, unga damen vid datorn och sen var det bara jag och snygg-Rikard kvar, va skulle jag gjort utan honom som stand-in när mannen är borta. Rikard delar ju inte bara ut pengar (till mig, som ni vet) han får det att rinna lite i mungipan med. :)) Nä från skoj till allvar, nu är det Söndag och mannen har satt på älg-steken eftersom han och jag har bjudit in familjen på söndags-middag, ska bli så kul att få att dela dagen med dom man älskar mest. Kan bara säga att min familj är helt fantastisk, en salig blandning av människor stora, små, äldre och så vi som är yngre, ex mig själv, hehe.. Tänk att man skulle få vara med om detta underbara, barn som växer upp och som man kan vara stolt över, små ljuvliga barnbarn som droppar in då och då. Sist men inte minst, en man som fixar och ordnar för att vi ska ha det bra. Kunde det bli bättre!? Knappast... jag är lyckligt lottad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar