lördag 16 oktober 2010

Sjunde himlen.

Jag är kär! Underbar känsla måste jag säga. Ja det är väl fler som har kärat ner sig i den blonda killen som flyttat in hos oss, även vår hyresgäst i lillstugan blev kär, ja nu är det ju inte mannen som vi talar om, (han är ju mer gråspräcklig än ljus, hehe.) han är satt på undantaget just nu, utan nu snackar vi om en blond kille med svallande hår o bruna ögon, mmm,,, mjuk och len som han är så har vi just nu inte samma uppfattning om i vilken säng som han ska sova i, alla vill ha honom hos sig. Unga damen vann natten som gick och med andra ord så borde det vara min tur inatt. Herregud vilken skönhet han är, vår nya vän.. så sjunde himlen finns, det vet jag, för det är där jag är just nu tillsammans med Sture the one and only. Välkommen till oss!!

2 kommentarer:

  1. Anonym19/10/10

    Såg honom med flickorna i skillingaryd idag, förstår mycket väl att man blir kär, kram kram.:)

    SvaraRadera
  2. Weronica31/10/10

    Visst kan man, världens sötaste o trevligaste med, kram

    SvaraRadera