söndag 24 oktober 2010

Öken!!

Om man tar mannen och unga damen med sig till stan för att inhandla vinterjacka och vinterskor till henne så räknar man ju med att det finns i klädesbutiker eller hur? Så nu undrar jag, hur kommer det sig att plötsligt så står dom i en resebutik!? Där dom båda är totalt överens om att nu ska vi, familjen Svanström resa till Egypten!!! och det ska ske ganska snart enligt dom båda, medans jag hostar lite för att till slut sätta i halsen ordentligt (dom hör inte innan dess nämligen), båda två ser ut som frågetecken och undrar va fan jag sysslar med, den enda som fattade var hon som sålde resorna, hon sa klokt " åk hem och prata om det!!" Ja säger jag då och ler, det klart vi måste prata om det. Mannen svarar, det är väl inget att prata om och unga damen fyller i, nä, vadå för? vi ska ju åka!! Jag tar unga damen med för att leta skor och mannen stannar kvar, medans vi går så vänder sig unga damen mot mannen och gör tummen upp och mannen likadant tillbaka, det är nu man lätt hade kunnat bryta av tummarna på båda två. Så innan vi kom till bilen så var det en jacka och ett par skor inköpta och en resa till EGYPTEN,,,, Så nu blir det för min del till att hitta en stor jä..a påse så jag får in hela huvudet när jag ska andas, för nu ska det flygas och JAG ÄR INTE RÄDD, JAG KAN FLYGA, JAG TYCKER DET ÄR SÅÅ ROLIGT ATT SITTA EX ANTAL TIMMAR I LUFTEN. Å så älskar jag kameler me.! Tuttancamon, ca mon, ca mon här kommer familjen Svanström!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Det kallar jag spontanshopping! ;)
    Kanske läge att kolla in vår tävling inför resan:
    http://www.freedomtravel.se/2010/10/vinn-en-arsforbrukning-lactitravel/

    SvaraRadera
  2. Weronica31/10/10

    Tack för tipset.

    SvaraRadera