torsdag 7 oktober 2010

Vad sysslar jag med!!??

Hur gulligt är det med ögonskugga i HELA ansiktet då, kändes ju skitenkelt att måla dit när jag var hos Gunilla men nu!!!! Jag är ju inte den tanten som är van att ha ögonskugga och kanske är det inte meningen heller, efter hur jag ser ut.. Vet faktiskt inte vad man skulle kunna likna mig vid? och inte tänker jag vänta in mannen heller för någon kommentar, det är ett som är helt säkert, för ser han dåligt i vanliga fall så kommer han absolut inte att missa denna skräckmålningen. Sen vill jag ju bespara honom en hjärtattack med tanke på att det är älg-jakt snart, man är ju en fin och snäll fru, hehe.. Då är det konstaterat att jag ser ut som en pudel i huvudet och som en färgpalett i ansiktet och kontentan av det hela är: Jag vill inte va med på bild, och jag ska hålla mig till det jag kan.:)

2 kommentarer:

  1. Anonym7/10/10

    Ha ha ha ha tok fia där kram <3
    Mita

    SvaraRadera
  2. Weronica8/10/10

    Klok?? Va ä de Mita, vi är nog ganska galna båda två, o det underlättar ju. Kramar dig o saknar dig

    SvaraRadera