torsdag 14 oktober 2010

Jag har leasat en ko!!

Som avslutning på denna omgångens jakt så blev det givetvis en snaps och kanske två,, tre med,,!! Vilket reulterade i mer törst när mannen kom hem. Mjölk är ju livets dryck tycker han, men den va ju slut upptäckte han,,!!?? Vem har druckit ur mjölken??? Medans jag lite lagom road svarar, kanske du själv, eftersom jag inte dricker mjölk så kan det knappast va jag, eller hur? Jag vet säkert svarar mannen att det inte är jag,,envis som han är så upprepades frågan, man tröttnar till slut på en whiskey- doftande man som åter igen undrar var mjölken är. Så jag bestämde att han för evigt ska ha tillgång till färsk mjölk, så jag har gått till grannen o leasat en ko vid namn ROSA, som jag bundit i trädet på gården, med röd rosett runt halsen och en stor skylt: Som det står, SÖREN`S MJÖLK RÖR EJ!!, För nog tröttnar man på en vimsig älg-jägare som inte har en aning om vem som druckit upp ALL mjölk, under denna stressiga älg-jakt.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar