torsdag 28 oktober 2010

Ett nytt underverk!

Inatt blev jag och mannen mormor och morfar till en liten kille, vilka är mest stolta nu då? Lätt svar på den frågan,, VI. Denna förlossningen blev mycket enkel, för mig alltså! Jag hade nämligen inte en aning om att dom hade åkt in, tror min dotter ville bespara mig den våndan som det är för en mormor att föda barn hemma eller så tyckte hon kanske att jag ringde in till förlossning alldeles för få gånger förra gången,, vem vet och vem bryr sig nu, allt hade gått bra och det är huvudsaken. Tänk att vi som i vår släkt är kvinnodominerade faktist kommer i kapp med pojkarna som nu trillar in, både i form av bebisar och respektive, ja det jämnar ut sig till slut. Nu vill vi bara se underverket med och kolla lite så där om det är mormor han är lik för så brukar det ju va!! Eller inte. Stort grattis till en stolt storasyster Nellie (som helst kunde ta en lillasyster som hon sa,tyvärr Nellie så går det inte välja, det kommer du bli varse en dag), och grattis till två stolta duktiga föräldrar och till sist grattis till mig och mannen som nu har en liten kille att vara stolta över också..

2 kommentarer:

  1. Anonym29/10/10

    Åååå Grattis mormor o morfar <3 <3 <3
    Kraaaam Mita

    SvaraRadera
  2. Weronica31/10/10

    Tack tack, nog är vi glada, men tror nog mannen var jätteglad hade knappt hunnit berätta så slängde han sig på telefonen o ringde Felicia, tror mig ana en liten klump i halsen med, kram Mita

    SvaraRadera