fredag 27 augusti 2010

Skillnad på mig o en älg.

Om jag hade varit en älgko så hade jag varit väldigt intressant, nu får man nöja sig med en andra-plats. Va fan är det för speciellt med älgar då?? Mer än att man kan äta dom, tänk att en man kan gå igång så oerhört på detta djur. Långa ben, skägg, en enda stor mule (pussvänlig eller?), va är det för fel på mina lite tjocka lår med smiles?? en len haka utan skägg, o en lite mindre näsa? Ja, jag vet inte ärligt talat, jag tycker ju att det vore mer normalt att springa efter mig. Glömde jag säga att även älgens bajs roar mannen!! han räknar älgbajs, nu är jag i o för sig glad att inte min man räknar mitt ba,,s, men annars hade det känts ganska bra om man hade en man som sprungit bena av sig för min skull. Även om jag inte har skägg.:)

2 kommentarer:

  1. Anonym27/8/10

    Vänta Du skägget kommer!
    Gun-Marie

    SvaraRadera
  2. *tok skrattar* låter som en transvestit som glömt raka sig. De har oftast långa ben och pussvänlig "mule" och oftast ser de ut som en kvinnas dröm. Men hallå, tror inte du kan bli det......plus att du vill va din mans dröm och inte nån kvinnas ideal! Så gläd dig åt det som du kan glädjas åt. Han räknar inte din skit utan ger dig nått att äta. ;)Njut av varje bit! hehehe.... Kram på dig!

    SvaraRadera