onsdag 4 augusti 2010

Bröst !! Hur kul är det på en skala??

Va trött jag blir på det som kallas bröst!!! gärna modell större då o särskilt när man ska inhandla bh till modell STOR,,, hur jävla gulliga är bh modell STOR kan man undra? på en skala 0-9 blir det väl max 1 om man har tur. Har man då även den stora turen att ha en tonårsdotter mitt i puberteten med sig så blir skalan ---00 plus ett gapskratt, men vänta bara det mesta går i arv, hoppas jag, hehehe. Men det skrattet satte hon ganska snart i halsen när jag började plocka i modell STOR, mamma, tar du på dig en sån så dör jag utbrister hon, hitta nåt bättre själv då om du kan!!! plötsligt talar hon om att tant-bh med spets på är totalförbjudet utan hon tycker då att hennes mamma kan modernisera sig lite, o fram kommer nån jävla push-up som ser ut som ett enda stort flygande tefat,jo då dottern ger sig inte, prova,prova, skiter i att prova vem orkar det totalt genomsvett (åldern) köper skiten o hoppas att det passar bara. Väl hemkommen så provas ufot å va fan händer!!! Plötsligt kan jag inte se längre för nu har brösten åkt upp i ansiktet o där kan inte jag minnas att jag nån gång haft dom,,, helvete säger jag o önskar jag varit en av kossorna som betar på ängen i lugn o ro, tänk om man bara fått va mamma mu, då hade man klassats som en riktig mönster-ko o sluppit bh. Släpp fångarna loss det är vår....

3 kommentarer:

  1. Bröst är överreklamerat men ibland är dt kul att prata om!!!

    Byt kommentarsfält till pop-up- fönster, det här är så svårt att kommentera på... Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Anonym4/8/10

    tror du jag har en enda aning om hur man byter det Lisa? Får be något av mina intelligenta barn om dom har tid, kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Hahaha....du är för rolig!!! :-D

    SvaraRadera