onsdag 18 augusti 2010

Krig...

Jaaa nu är det krig,,,det sägs att man ska välja sina krig o det gjorde jag precis nu.Hur många gånger har man inte snällt sagt ifrån till sina kvarvarande hemmaboende döttrar att mina saker är mina!!! Varför i hela världen tror dom att bara för att jag är deras mamma så kan man i tid o otid låna precis vad som helst, gärna då gå fram som en bomb i min klädkammare för att sen gå vidare till mitt smink o vidare därifrån till mina parfymer, för att sen absolut inte lägga tillbaka sakerna på sin plats eller allra helst ha glömt dom hos nån kompis som dom nu inte kommer ihåg vilken kompis det va,,,, Vaa trött jag blir! o särskilt trött blir jag när dom ser totalt oförstående ut över mitt lilla utbrott o gärna då att dom gör en liten söt min samtidigt, (jag vet vad den minen betyder tjejer, jag föddes inte igår.)Tacka vet jag pojkar, inte sprang dom o lånade smink å kläder i alla fall vilket jag är riktigt glad för, nä dom drack upp all mjölk o åt 2 limpor bröd istället å det har jag lättare för att ta. Så hädanefter flickor plockar jag ur min mans vapenskåp o låser in mina saker....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar