fredag 20 augusti 2010

Nellies snygga mormor.

Jag är en snygg-mormor för det har Nellie sagt o då tror jag på det för barn är alltid ärliga i den åldern vad jag vet. Om jag har mutat henne eller trissat henne att kalla mig det låter vi va osagt. Kan faktiskt avslöja att det är inte svårt att bli en snygg-mormor, snäll-mormor, bäst i världen-mormor eller något annat fint o bra, jag tror att alla barn tycker att deras mormor/farmor är bäst i världen, å det klart dom har ju ingen annan att referera till, så då blir det enkelt. Men om jag hade vetat att jag skulle få världens finaste o bästa barnbarn,,, då hade jag tagit dom innan jag hade skaffat barn, även om mina barn är det finaste som finns så finns det inget bättre än barnbarn som kallar en snygg-mormor.....Go for it Nellie go..

2 kommentarer:

  1. Du är bra skön du.:)) Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Klart du är världens Snygg-Mormor!! En sån pingla som du!

    SvaraRadera