onsdag 11 augusti 2010

Byta hus o njuta av livet.

Mannens ide kanske inte är så dum ändå, att byta hus med vuxna barnen, det skulle bespara åtminstonde mig mycket tid, att slippa flänga runt för att hålla iordning för det krävs ju lite när det är så stort, ja ja det tåls att tänka på i alla fall. Skulle kännas bra om någon ville fortsätta förvalta det på ett bra sätt o att uppskatta det som är gjort. Sen det här med att njuta av livet, ja det kanske inte alltid är så lätt men för det mesta tycker jag att jag njuter,jag har en man som jag känner mig uppskattad av, barn som verkligen uppskattar mig o härliga barnbarn som tycker mormor är bäst i världen o morfar kommer ju klart på delad första plats, o det undrar jag inte på, Nellie älskar att få åka med morfar till Paradiset o att spana på djur i skogen. Man kan nog bara njuta när man har omtänksamma människor omkring sig.....Alla skulle ha det så.

4 kommentarer:

  1. Du har en så härlig blogg Weronica! Så roligt att läsa! :) Tack för att du delar emed dig av ditt liv! Kram

    SvaraRadera
  2. Weronica11/8/10

    Tack söta, kul om den uppskattas tycker jag, kram till dig med.

    SvaraRadera
  3. Weronica11/8/10

    Tack goa Marita för allt fint du skrev, fick läsa det på Fb eftersom du inte fick med det här, kramar.

    SvaraRadera
  4. Marita11/8/10

    Weronica det händer alltid något i ditt liv o du delar med dig till oss..du har en härlig humor..du berikar oss med dina uppleveler/ditt liv..tack för att du finns..1000 kramar (så skrev jag)

    SvaraRadera