onsdag 18 augusti 2010

Blir vi 100 år??

Hjäälp,, jag kom på att om vi ska hinna alla våra projekt jag o min man måste vi nog leva tills vi blir 100 år i alla fall, o vi som redan är gråhåriga hur ska det gå!? Vi vill ju bygga in en del av altanen, vi ska ju framåt i tiden bygga mitt paradis i ekbacken, vi vill ju köpa husbil ja det behöver ju inte ta tid kanske men ändå. Sen vill vi ju se bra ut oxå det är väl det svåraste projektet vi har o som säkert inte sker av sig självt o inte vill vi skära i våra kroppar eller spruta in nån mysko vätska mellan alla rynkorna så va gör vi?? Så stark som jordens dragningskraft är så allt dras neråt (har jag sett på min man i alla fall,) hehe, host, host, bara skojade, förlåt min man, du vet jag älskar dig o att du är som alla ljusen brinner uppsan,hoppsan hejsan, kan bli svårt att förklara det här känner jag.. ett som är säkert det är att man får vara glad att man är gift,,för ju äldre man blir så blir startbanan längre o oftast är ju de bästa männen redan upptagna å man vill ju helst inte bli nån gammal surkart som ingen vill ha, eller?? Så här hos oss både vattnar vi o gödslar vi vår gräsmatta för skulle den gulna så betyder det nog att du inte vattnat den såväl o då kan ju gräset på andra sidan kännas både lockande o grönare o tjofs så har du trillat över staketet o plötsligt så spelar du på fel spelhalva o då brukar katastrofen va ett faktum o risken stor att du står själv en dag..Så vattna på vet ja.:)

1 kommentar:

  1. Anonym18/8/10

    Du ä bara underbar Weronica. Jag förstår verkligen att Sören är lycklig med lilla du!!!
    Kramar frän lena rosen

    SvaraRadera