torsdag 19 augusti 2010

Apan är skalad..

Apan ser nu ut som en sork, ja så är det. Jag har gått lös på honom med saxen o för alla som undrar,,, så vill apan inte va med på bild,(sa han,)Nu när jag har sån erfarenhet av klippning o ändå är igång, så ska jag gå lös på mannen oxå eftersom nåt straff ska han ha efter den genialiska iden tillsammans med unga damen att köpa det hårigaste som finns på marknaden, dom kunde tex tagit en nakenhund, det hade ju underlättat för mig om inte annat. Ska bli kul o se unga damens reaktion när hennes apa förvandlats till sork!! hehe... För att inte tala om när grundkursen börjar igen, o alla kommer undra vad det är för sorts ras hon o mannen har eftersom apan inte är sig riktigt lik längre....om jag är skadeglad!? Nähää inte ett dugg...;)

3 kommentarer:

  1. Anonym19/8/10

    Då hoppas jag du tar med dig både sorken o Sören till helgen. Kram Kicki :)

    SvaraRadera
  2. Vad är apan för ras?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Weronica22/8/10

    En amerikansk cocker spaniel,, en mycket charmig apa, kram

    SvaraRadera