torsdag 18 november 2010

trosor och strumpor!!

Va trött jag blir!!! På unga och stora damer som ALDRIG har några egna sockar eller ens egna kläder!!!!! Vet min själ inte var dom gör av allt, här kommer man ny duschad vill ju gärna ha rentvättade kläder på sig då, och upptäckten blir,,,, inga strumpor!!!! Har man stor tur så finns det åtminstonde ett par trosor kvar, fast man gör sitt yttersta att köpa dom fulaste mest tantiga trosor som finn, men ack nej, även dom ryker med tydligen. Ja vad gör man!? Går utan strumpor och trosor??? En dam i min ålder gör bara inte det, man tar ju mannens kalsonger och så får man ju vissla lite lätt,,, ja, jag är gift!!! och mannen älskar ju en som man är!!?? Eller??? Hur förklarar man för sin man att det inte är hans underkläder?? Näää min man det nya modet är ju att bära kalsonger förstår du, och dina skulle jag aldrig taaa!!! Hmmm!! Gud va skönt det ska bli när alla barnen kommer ut i egna boende, och tar ansvar för det som är sitt, säger jag bara, för det här med strumpor, trosor och smink kan få vilken NORMAL mamma som helst att gå i taket!!! Mitt är mitt, och ditt är ditt, det är stor skillnad det unga och stora dam!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar