söndag 7 november 2010

Att va fet,, hjälper inte!!

Jag har underhudsfett,, mellanhudsfett och överhudsfett!!!! Nog trodde jag att det åtminstonde skulle hjälpa till lite nu när kylan börjar komma, men ack nej. Under alla år som jag levt, antingen om jag genom åren haft lite mindre fett på kroppen eller som nu för mycket, så har jag alltid frusit om det så bara varit lite kallt. Nog tycker jag att jag borde haft lite nytta av det fett som jag faktiskt slitit med att tugga i mig, hehe,, jaa det kan väl erkännas att det har väl inte vart det svåraste att tugga i sig, det svåra har väl varit att låta bli, men är man lite av en ko och känner att man gärna idisslar så är det inte enkelt att strunta i att stoppa något i munnen. Så med andra ord så måste jag klä mig varmt denna årstid,, så om någon ser något som mer ser ut som Mr Michellin,,, så är det bara jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar