torsdag 4 november 2010

Terapi hos min frissa!!

Igår var jag och klippte mig, ja! Färgade håret med då! Märkligt yrke dom dära frissorna har, dom ska inte bara snygga till en i håret, dom ska vara lite av psykologer med. Tänk vad dom måste får höra genom åren, är det inte en flygrädd nojig 6-barns-mamma som berättar om barn och barnbarn, så berättar hon givetvis om att hon älskar kameler!! Sand!! Och annat skit, som pyramider då!! Och snart ska hon resa dit, med två av sina barn och en styck man. Mamman är ju inte flygrädd heller!!! Psykolog som hon är,(när hon inte klipper!) så talar hon om att hon är precis hemkommen från Spanien, (tror jag) och flyga va ju ungefär som att åka tåg!!???? Undrar bara vad det är för tåg hon åkt?? Ursäkta undrar jag! Tåg??? Hur många flaskor saft drack du?? Hur kan man tycka det är samma sak undrar jag?,, ja men det va ju häftigt kontrar frissan,,,häftigt va ordet ja. Sen gled psykologen in på att,, det måste ju va bättre att störta än att drunkna!!!!!! Här tror jag att jag slutade lyssna faktiskt,,ja störta är ju skithäftigt ju?! Resten av tiden som hon klipper mig är jag medvetslös, kanske lika bra det känner jag, för det är just det att det räcker gott och väl att åka bil med min man och få en nära döden upplevelse än att få syrgasmasker rätt i ansiktet om det skulle bli kris på ett flygplan,,, men skulle det ske så får jag väl tänka positivt,,, bättre störta än drunkna för helvete

4 kommentarer:

  1. Anonym5/11/10

    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha Du är inte riktig på en fläck Weronica..men det visste vi ju sen innan både du o jag..
    Goa du Rhodos resan gick ju kanon vi kom ju både dit o hem helskinnade..o inga kapare såg vi ju heller till..
    Du ska se att allt går bra även denna gången..
    Jag håller tummarna för det..kraaam <3 Mita

    SvaraRadera
  2. Weronica5/11/10

    Underlättar som du vet att inte va riktig,,, särskilt som när du skulle vara mitt stora stöd hem från Rhodos,,, du sov o jag höll på att dö en smula,, var snäll att hålla båda tummarna denna gång, hehe. kram goa människa.

    SvaraRadera
  3. Kära Lotta!!!! Va underbart du skriver!!! Jag kan nästan känna hur det va att sitta tillsammans med dig på morgnarna och pladdra på om allt och ingenting!!! Jag har lärt mig mycket av dig!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Weronica10/11/10

    Lisa du goa, va jag saknat dom mornarna o att nån kallar mig Lotta!! Fast man får bara säga Lotta till mig om man heter Lisa, hoppas sen att du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta.:)))

    SvaraRadera