onsdag 17 november 2010

17 november 1982 skedde ett under !!

Just det, detta datum har en stor betydelse i mitt liv. Jag var 21 år gammal mamma till en tös på 2 år, väntade mitt andra barn när jag på natten fick åka in till BB i Värnamo tillsammans med din pappa, mina värkar hade satt igång. Väl därinne så gick timmarna långsamt och ont hade jag. 19,19 på kvällen så kom du, en kille som vägde 4120gr och var 52cm lång, vilken känsla!! Äntligen var han här, en underbar och mycket älskad son, såna dagar glömmer man aldrig. Jag har fem såna dagar till som betyder allt för mig, så sammanlagt så fick jag fyra flickor och två pojkar. Jag är rik!!! Idag den 17/11 2010 28 år senare så fyller du år, tiden har gått och det har hunnit rinna mycket vatten under broarna sen dess, men vad spelar det för roll idag? Så dagen idag är en märklig dag, den är din Johan! Jag önskar dig all lycka i resten av ditt liv, vill att du ska veta att var du än är, vad som än händer så finns jag här närhelst du behöver, och jag vill tacka dig för att du är du och en av de sex som berikar mitt liv bara genom att finnas till. Johan!! Jag älskar dig nu, jag älskade dig då, och jag älskar dig i evighet. Kram din mamma och stort GRATTIS på födelsedagen.

1 kommentar:

  1. Anonym17/11/10

    Om 8 dagar är det min tur att känna exakt likadant då fyller min Christoffer 28 år..visst är det underbart..ja Weronica vi är rika kraaaam <3 <3
    Mita

    SvaraRadera