måndag 1 november 2010

Klick klick!!

Då var det dax för unga dam, stora dam och mannen att ta passfoto idag. Mitt lilla enkla tips till mannen va, gör bara precis likadant som när vi åkte på semester och fartkameran visade sig!! LE! Du kanske kan nöja dig med ett litet leende denna gång, inte som när du tryckte upp ansiktet i rutan bara för att få va med på bild!! Denna gång får du garanterat va med se du. Jag och mannen kollade biljetterna till det sandiga landet vi snart ska åka till, och vad upptäckte vi!? JOO, mannen har fått åldersrabatt, herregud skrockar jag, bara fördelar att bli äldre. Mannen tillade snabbt, ja och du fick visst betala mer, hehe... Men så är det ju med lammkött min man, vill man ha det möraste blir det lite dyrare, nöjer man sig med det äldre så kostar det heller inte såå mycket och efterfrågan är ju inte så stor då heller..hohoho. Lycka till då idag mina kära,, nu får ni vara med på bild allihop.:)))

2 kommentarer:

  1. HA HA HA..... jag tror jag dör av skratt....
    vad du e rolig!!
    Stor KRAM till dig!

    SvaraRadera
  2. Weronica2/11/10

    Va bra! Då har jag förlängt ditt liv nu då, haha kramar

    SvaraRadera