lördag 20 november 2010

Skratt bäst som skrattar sist...

HAHAHAHAHA!!!!! Kolla in, du ser ut som en fånge på din bild säger stora damen till unga damen!! Så började den stund som flickorna skulle ta sitt pass-kort. Unga damen lägger på sig den där minen som bara hon kan, spärrar upp ögonen å sen gör hon nåt med munnen, vi som känner henne vet att det betyder ungefär " du är nog dum i hela huvudet, eller??" Stora damen flabbar vidare, hahahaha, gärna högt då med. Damen i luckan frågar unga damen, vill du ta om det så får du. Unga damen nickar, in bakom skynket igen, då börjar stora damen ge goda råd mellan skratt-attackerna, damen i luckan gör sitt bästa för att inte brista i skratt det syns tydligt och unga damen gör sitt, för på pass-kort ska man inte le. Till slut så är unga damen nöjd och nu väntar hämnden, damen i luckan frågar stora damen om hennes längd,, 168 svarar hon,, unga damen sätter i halsen slår sig för knäna och vrålar,, hur kan du va 168 när jag är 167 och du är kortare än mig!!?? Nu börjar nästa hahahahaha,, ta av dig styltorna du har på fötterna och kom ner på jorden va, skrattar unga dam... Stora dam ser lagom road ut när styltorna åker av och hon hasar fram till väggen för att mäta sig,,, HA säger unga dam som givetvis inte ville missa en enda centimeter,,, 164 säger hon högt och skrattar så hon är röd i hela ansiktet, det visste jag väl säger hon belåtet. Då var det momentet avklarat och nu dags för klick klick,, stora dam tar plats bakom skynket, då kryper unga dam ner på golvet och tittar in med ett skratt som säkert får den döve att höra igen, nu kan inte damen i luckan hålla sig längre så nu skrattar även hon. Jaa vilken dag, jag är genomsvett efter att försökt få båda damerna att lugna sig lite men jag gav upp, jag satt fint i soffan och låtsades som om jag aldrig sett dom där två som gjorde allt för att varje systers kort skulle bli så fult som möjligt... Syskonkärlek eller!!??

2 kommentarer:

  1. Anonym20/11/10

    Ha ha ha ha ha <3 :))
    Kram Mita

    SvaraRadera
  2. Kan se tjejerna framför mig, härliga flickor det där, kramar er Lotta

    SvaraRadera