tisdag 7 december 2010

Vilken man jag har!!!

Då hade man ju tänkt att det vore på tiden att planera lite inför resan,, men än så länge har jag inte lyckats så bra måste jag säga. Mannen däremot slängde in lite sommarkläder i tvättstugan och sen va han klar!!! Jag undrade om allt var fixat nu då? svaret som kom va: va för nåt? ja, inför resan alltså svarar jag? ja det är det väl!!! VÄL!!?? biljetter, försäkringar osv, undrar jag?? det är väl inget med det, jag beställde ju resan och nu åker vi!!! Hallå min man, att beställa resa är väl inget konstigt men hur fixar du det andra?? det löser sig blir svaret!! Undra på att han inte har några som helst bekymmer med det här, vilken tur unga damen va med när beställningen gjordes så hon visste att hon skulle skriva ut resebeviset till oss, vilken tur mannen har en fru som fattar att vi kanske behöver försäkring med oss och vilken tur att frun läser nyheter om hajar, så vi nu vet att vi först ber mannen bada sen kollar vi om det gick bra,, sen badar vi, eftersom mannen vet med säkerhet att sist han var där (9år sen) så såg han ingen haj,, och om mannen har sagt att han inte såg nån då, så finns det klart ingen nu!!! för egentligen så finns det bara färggranna snälla fiskar där, såå är det för det har mannen sagt!! Önska oss lycka till,, för det kan vi behöva. För blir vi inte sålda för kameler så kanske det kommer en "snäll haj" som vill simma med oss, vem vet!!??

1 kommentar:

  1. Anonym7/12/10

    Haha Du är ju bara för härlig min vän!!!!!
    vilken tur din man har som har dej!!!!

    Ha en underbar resa!!!

    Kram

    SvaraRadera