fredag 24 december 2010

Julafton!!

Då var det jul igen, tycker jularna kommer fortare för varje år!! mysko...Höll på bli katastrof i morse, "julskivan var borta!" och sjunga själv va inte aktuellt man vill ju inte förstöra en fröjdefull jul för resten av familjen. Till slut kom dock skivan fram och en redan svett mamma (jag) var överlycklig, en del gläds ju åt lite och det gör jag. Nu var det dax att rulla köttbullar, skinkan gjordes efter mitt jobb igår, sen är det bara resten kvar!!! Mannen kan inte bara köra bil, :)) han kan min själ handla oxå, mat, julgrupp, paradis-askar, julklappar till oss (spännande) han brukar va en fena på att fixa fina klappar. När jag kom hem efter jobbet igår så hade min man tänt ljus, klätt granen fixat såå fina tulpaner på ett redan mysigt dukat julbord, han är ju bara bäst min man. Stora damen ser just nu till att Sture får sitt julbad och att han kommer att se snygg ut i sin röda rosett dagen till ära, vi försökte med Molly Monroe men det va meningslöst, den blicken vi fick är obetalbar, ja ja det blir jul ändå. Till slut så har jag bara en önskan! Att alla barn ska få den julen som alla barn är förtjänta av "VIT JUL" glöm inte att det faktiskt är "BARNENS JUL" Så en riktigt GOD JUL till er från oss alla i Torp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar