söndag 5 december 2010

Är det sant mamma!!??

Unga damen har fått huvudbry,,!! Utrusandes från datorn ropar unga damen, MAMMA!! (inte mycket som kan få henne ifrån datorn, så jag tror något riktigt allvarligt hänt,) är det sant att jag inte får ha min navel-pearcing när vi åker?? är det sant att jag måste ha kläder som täcker axlar och knän?? MAMMA,! är det sant,, är det sant,, är det sant,??? många fler knepiga frågor kommer om vår begynnande resa till Egypten, jag undrar vad hon har fått det ifrån, alla dessa funderingar?? ja men jag har pratat med Johan (hennes äldre bror som precis kommit hem därifrån) och han säger det,,, säger hon ganska upprörd, jahaa så Johan har sagt det säger jag,, jaaaa, är det sant MAMMA?? Ja säger jag, har Johan sagt det så är det väl så hummar jag och *ler*. ALDRIG att jag tänker göra det, bara så du vet kontrar unga damen,, jo nu kommer du till dom och då tar man seden dit man kommer vet du väl,,, ALDRIG i livet MAMMA, så jag får inte ens ha kjol då?? nu är unga damen riktigt upprörd,,, åh du Johan!! nu lyckades du skrämma upp henne riktigt, om jag känner dig rätt så mår du rätt gott av det just nu va? å jag håller med, lite kul va det Johan,,ja du unga dam nu har du lite att fundera över,,,,sen återstår det att se om Johan har rätt när vi kommer ner...annars kanske du ligger risigt till när unga damen kommer hem,,, man får inte ljuga min son, hehe

1 kommentar:

  1. Ha ha ha det där kallar jag syskonkärlek ;))
    kram Mita

    SvaraRadera