torsdag 9 december 2010

Resfeber?? Nähää!!

Har du resfeber nu undrade en god vän?? Jag!!?? Nä nä, blev svaret, sen undrade gode vännen hur det känns?? Vilket menar du undrade jag? Ja att flyga å så där,,herregud det är väl ingenting, jag har förberett mig väl, (eller kanske inte, när jag kände efter.) tycker du verkar stressad säger vännen, "stressad!!??" va ju ett jädra tjat om det här säger jag, ja men nu har du sprungit runt snabbare än din skugga ju!! tycker du det är så konstigt undrar jag? vem tror du det är som förbereder allt då, vem är det som ska se till att allt är med? vem talar om för dom tillfälliga inneboendena hur allt ska va!!?? klart man blir lite stressad av det, begriper vilken normal människa som helst utom du verkar det som!! vännen skrattar lite och jag börjar känna mig som unga damen när hon tycker att nån är jobbig,,ja men nu har du gjort samma sak minst 10 gånger säger vännen, men herregud undrar jag? jobbar du som polis eller? vännen gapflabbar för det va ju himla roligt, eller inte! erkänn att du är skiträdd för att flyga, erkänn säger vännen,, nu börjar jag tröttna rejält, jag undrar om inte vänner var till för att stödja,,, givetvis svarar vännen, men om du visste hur kul det ser ut när du gör om samma saker gång på gång och när du svammlar tyst för dig själv,,, snälla goa vän, tur jag gillar dig mycket,annars hade jag mulat dig i snön, och nu ska jag ärligt säga,, jag ser inte framemot att flyga alls, jag har tagit fram den största påse jag hittat (för andningen),, valiumen (skämt) är på plats, jag har sagt till flickorna och mannen ni går en på varje sida och en bakom mig (om jag svimmar) och om flygvärdinnorna ser självmordsbenägna ut,, då kliver vi av, i farten om det så behövs. Skulle vi sen mot förmodan komma fram till sandens land så har jag varnat mannen,, våga förhandla om mig med kameler i utbyte, då ska jag gräva ner dig i sanden så stor du är, Snart flyger jag, tror jag i allafall om jag inte slutat andas innan dess.

1 kommentar:

  1. Förstår inte varför det känns som att jag känner igen det..hi hi hi..har väl möjligen varit ute på flygtur tillsammans med en viss person söta du ;))
    Kraaam Mita

    SvaraRadera