söndag 19 december 2010

Magdansös!

En kväll skulle vi titta på magdans inne på hotellet, mannen var ju klart först in och satte sig längst fram (han ser ju dåligt!!)vi andra hasade efter och nu var dansen i gång. Lutar mig framåt för att säga till mannen att "va duktig hon är!" mannen rör inte en fena och blicken har stelnat i brösthöjd!!!! vi andra tittar på höfterna och magen, men inte mannen hans blick den håller samma position hela tiden. Försöker återigen säga "va skickliga dom är!" inte en min,,,,nu börjar man ju undra om mannen är döv också? Bestämmer mig för att vänta lite för att försöka igen om en liten stund att kolla om han tycker det är bra, men det klart, bra måste han ju tycka att det är för min man sitter aldrig still längre än max 5 min om det förvisso inte handlar om älgar eller jakt, men nu ingår visst även magdans i hans hobby.. Ju mer jag tittar desto säkrare blir jag på att "JAG" måste ha varit magdansös i ett förra liv!! Varför tror jag det då!? Jo! nummer ett: jag gillar musik ,, nr 2: jag har taktsinne, om jag får säga det själv,, nr 3: magdansöser har en lite bullig rund mage, min är väl i och för sig inte sååå liten men den är bullig och lite extra bullig me för den delen, och tänker man att jag levde för si så där 2-3000 år sen, så kan man lätt förklara varför min mage har antigit denna formen som den har nu,, bullig,, och ett utstående häng som flyter ut om man ex ligger och solar, och om man då tänker flera tusen år tillbaka så har jag en legal anledning till denna magform idag, så ja, magdansös har jag varit så är det,,,, tillbaka till mannen som fortfarande sitter blick stilla!? Jag höjer rösten nu!! visst är hon duktig???? inget svar!!! Nu tycker jag nog att mannen skulle kunna intressera sig lite för den äldre magdansösen (JAG) så jag ställer mig upp lutande bakom mannen och ruskar till,,, där kom visst min BRÖST-höjd och badongar mannen i huvudet, eftersom formen på dom är av annat slag än hon som dansar så är mina mer formbara, så man kan säga och om man BADONGAR mannen i skallen så blir det som en rekyl från sida till sida,,, mannen duckar och vänder sig om,,, äntligen!! vaknade han...inte så glad att bli väckt men ändock vaken... Man vill ju inte han ska missa hela showen bara för hans ögon står stilla, är man en omtänksam fru så är man det bara...:)

3 kommentarer:

  1. Anonym19/12/10

    I love it!! kram från Lotta

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ha Klart du har varit magdansös Weronica det kan jag gå i god för hi hi hi..hmmm jag va nog något liknande med tanke på min bulliga mage ;)) kraaam

    SvaraRadera
  3. Weronica23/12/10

    Tack för din support Mita,, vi kanske dansade på samma ställe då, hehe, kram... Lotta!! Är det min mage du gillar eller? .:)) God jul till er båda

    SvaraRadera