torsdag 2 december 2010

Tidigare liv ! Halka eller hasa, det är frågan det?

Var hos ett medium en gång,plötsligt säger hon,, "du har varit en prinsessa i Egypen i ett tidigare liv!!". (nu är jag prinssesa i Torp, nästan samma sak, fast kallare, hehe.) Jag funderade lite på det då, nu funderar jag lite till eftersom jag tydligen ska åka tillbaka "hem" en vecka och faktum är att jag inte känner ett så där stort JIPPI för att åka dit, inte vet jag varför men det kanske har med det tidigare livet att göra!!??( kanske tur man inte minns,) Jag har heller aldrig varit mycket för bling-bling, vilket en prinsessa säkert har burit runt hals och huvud, jag gillar barnens plastpärle-halsband. sen det här med att gå tjusigt, prinssesor måste väl gå snyggt eller?? jag kan inte gå alls när det är halt, jag behöver dubbar nu, jag trippar som en pudel stegen är så korta så balansen påverkas, jag ska aldrig mer påminna min man om att han hasar, för i halkan så är det bättre att hasa än att trippa. Prinssesor i all ära,, men om jag ska va ärlig så tror jag att jag varit hängbuks-svin tidigare med tanke på det som hänger ner och över byxlinningen,,,, sen fullkomligt älskar jag grisar, ja bara dom som har knorr på svansen och som säger nöff, inte dom på två ben och som inte vet vad dom säger,, så gris!! japp det köper jag som tidigare liv.!! Och jag tror på ett liv efter jul med.....

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha ja du Weronica
    Prinsessor i all ära :)
    Men jag fick reda på att jag har varit en indian pojke m kanot o allt o en fjäder i hårbandet..då måste ju jag ha varit Hiawata..hi hi ;))För någon hövding va jag då inte :))
    Kraaam Mita

    SvaraRadera
  2. hahaha....älskar ditt sätt att skriva.
    Gillar dig varesig du va prinsessa eller buksvin. ;) Du är DU och det är så kalas bra som de bara kan bli!
    Hmmm vågar jag skriva att jag va en stridspilot som levde på adrenalinkickar av tok höga farter? Älskade utmaningar och omkom i mitt flygplan som jag älskade.

    SvaraRadera