lördag 25 december 2010

Jul-otta.!

Älskade man! bara för att jag tycker att du kan köra bil efter vår resa i Egypten och den nära döden upplevelsen det var att åka på safari med Abdullan, så innebär det kanske inte att du måste dra upp mig i ottan för att gå på jul-otta för att efter det åka runt och titta i skogen efter djur!!! Kan du inte bara nöja dig med att jag tycker du kan köra bil numera!!?? Min man! jag uppskattar att få ha sovmorgon jag vill inte på jul-otta,,,, jag vill vakna i egen takt, jag vill njuta av tystnaden och mitt kaffe jag orkar inte med en präst som snackar en massa, å jag orkar defenitivt inte skumpa runt på skogsvägar i mörkret för att inte se ett skvatt,,, Jag vill vara HEMMA!!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha Stå på dig Weronica jag håller med dig. Underbart att få vakna upp i lugn o ro o dricka sitt kaffe o slippa stressa i väg..god fortsättning på dig Kraaam Mita

    SvaraRadera
  2. Weronica26/12/10

    Jag är stark, jag står på mig hehe, kram

    SvaraRadera