tisdag 22 februari 2011

Tonåringar.

Är tonåringar främst flickor skulle jag säga, är dom ett litet släkte för sig själva tro?? Jag tänker nu när vi har det så kallt i vårt långa land, så verkar det som om dom inte har några som helst problem med kylan!! Deras klädsel verkar bestå av tights!!! Hur varma är dom då?? Gärna textilskor till det!!, mössa kan dom inte ens stava till, än mindre vet dom hur en sån ska användas, ja menar annat va det när jag var tonåring,, eller?? Jag är ju evigt tacksam att min tonåring åtminstonde har en varm jacka på sig just nu.. termobyxor behöver jag inte ens grunna på att köpa in till unga dam, skulle man råka nämna något om sån klädsel åker ögonbrynen upp och hon får den där blicken som jag mycket väl vet vad den betyder,, här behövs inga ord längre, även en gammal mamma förstår blickar och konstiga läten som dessa unga individer använder sig av.. Ja ja man får va glad att dom har något på sig i kylan även om jag nu inte kan tänka mig att det värmer så bra,, huvudsaken verkar vara att det ska va snyggt,, INTE praktiskt...

1 kommentar:

  1. Anonym22/2/11

    haha ja du känner igen det där fast jag bara haft pojkar =) termobyxor har de aldrig haft efter typ 12 års ålder och när man nämner långkalsonger blir man idiot förklarad. Konstigt att de inte blir mer sjuka....

    Kram på dej vännen!

    SvaraRadera