lördag 19 februari 2011

Härliga Söndag.

Söndagarna är mina, det är den dagen som frukost och kaffet kommer tassandes in till min säng, sånt uppskattas mycket.. Min man är smart han, han börjar redan på söndagen att samla sina poäng, hehe... Igår när jag kom hem väntade en stor bukett tulpaner på mitt bord, tulpaner tycker jag är våren, även om det fortfarande är riktigt kallt ute så får en bukett det att kännas lite närmre en ljusning.. idag ska jag och mannen hämta hem unga damen när hon kommer med tåget, sportlovet har hon tillbringat i Skåne hos pappa och hans sambo, som för den delen är en jäkligt bra sambo... sen har även barnbarnen med sin mamma varit med dom här dagarna i Skåne så det ska bli mysigt att träffa dom allihop när dom kommer hem igen,, Idag ska det verkligen bara bli en slappar-dag såna dagar behöver man verkligen emellanåt. Vi kanske tar en runda och hälsar på mina stora barn ja vi får se vad som händer en dag som den här.. Ha en skön Söndag alla....

1 kommentar: