söndag 6 februari 2011

Sraffläger!!!

Nu är varken jag eller min 10 år gamla Samsung glada,,, mannen har dränkt honom,, just det dränkt..... Min mobil hade visserligen ett eget liv, han plingade när han inte skulle plinga, han talade om att jag hade meddelande när jag inga hade,han talade inte om eller visade när jag hade heller, han bröt samtalen bara så där plötsligt, men han va min i allafall. Jo jag har svurit många gånger över honom, men som ni vet att efter ett tag så vänjer man sig, jag som inte gillar att byta mobil efter att precis (10år) lärt mig honom, får väl antagligen se mig om efter en ny!!! Eller rättare sagt, min man ska kolla efter en ny... Hur kan man bara dränka någon så där då!? Som dessutom är min, mannen har ju kört sina i tvättmaskinen några gånger, som jag då skrattade högt åt, men nu är det fan inte roligt kan jag säga, min Samsung,,,,,har drunknat,,, och nu ska mannen på straffläger, det är det minsta han kan göra, för min rip,,Samsung!!!

2 kommentarer:

  1. hahahaha Tro mig jag vet hur det är att byta telefon..inte lätt
    Kram

    SvaraRadera
  2. Weronica13/2/11

    Jag vägrar byta, tekniken är alldeles för mycket i dom nya anser jag, jag vill ha min mob ju. hehe kram

    SvaraRadera