tisdag 1 februari 2011

Motorsågsmassakern!!

Alltså säger jag bara!!! Vilken tur min man har en motorsåg som han kan använda till allt, ja precis ALLT!! Nu ska källar-trappan få en riktig ansiktslyftning, (äntligen) så givetvis måste den gamla ner, och vad gör min man då!!??? Använder motorsågen!! Inomhus!! Andas vi då??? Knappast, men det är ju inget att gnälla över tycker mannen för det går ju fort över!? Men herregud avgaserna då undrar korkade jag förstås!? Håll andan en stund säger min nu OERHÖRT smarta man.... Ibland tror jag det hade varit enklare att leva med någon som absolut inte äger en motorsåg, en som bara hmm, har en liten fil hade varit mycket värt nu i denna stund. Så medans motorsågsmassakern äger rum och avgaserna dunstar, såå dunstar jag med en låång stund... Funderar på om dom däringa dating-sidorna dom kanske inte är så dumma ändå. :))

1 kommentar:

  1. Du kunde rymt hit till mitt nästan händelselösa liv hi hi hi..har ju 2 lapptoppar vi kan sitta vid varsin o ha trevligt..he he ;)

    SvaraRadera