lördag 5 februari 2011

Man ska inte klaga!!!

Sovmorgon idag, härligt... Kaffet och frukosten är klart, även städning efter motorsågsmassakern är klar och nedervåningen med,, är jag förvånad!!?? njaa, ibland får min man riktikt bra ryck måste jag säga, talade med honom om detta att vi kanske ska införa det som tradition att det rycker i honom lite oftare, kanske,,,, tänk att nu hörde jag inte riktigt vad han svarade,, ett mummel men jag tolkar det som att han blev jätteglad att införa en ny tradition här hemma, som bara är hans faktiskt, och som jag ska ta störst del av så klart. Inte nog med det, nu ska han iväg och handla med, skriv en lapp säger han och det klart jag är ju inte sen att lyda, (som alltid, hehe) Ja kommer det sen, inte nån jädra lång lista, nä svarar jag och skriver så smått jag kan så listan blir kort men kompakt!! Kvinnans list, som ni vet!!! När han tar på sig rocken för att göra sig klar inför shoppingen,, så glömmer han ta av sig den SJÄLVLYSANDE kepsen och jag vill ju inte förstöra hans iver med att påpeka detta, så nu är han på väg med varningskeps på huvudet och i min tycke en riktigt snygg rock, :)))) är detta verkligen min man??? eller drömmer jag?? hehe

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha du är la för goer :))kram

    SvaraRadera
  2. Weronica13/2/11

    Vill du byta man med mig ?? hehe kram

    SvaraRadera