lördag 8 januari 2011

Tack Moa!

Min mamma e det bästa som finns, hon har alltid funnits där för mig oavsett vad det gäller. Det är hon som hjälper mig upp när jag inte orkar stå på egna ben längre, det e hon som får mig att känna mig älskad! Det e hon som sätter regler så jag inte kommer på fel väg och det tackar jag för, även hur sur jag än är över det. Tack mamma, jag älskar dig med hela mitt hjärta. Jag ska göra allt för att få dig att må bra. Moa. ♥♥

Hur lycklig blir man inte när man får en sån här kärleksförklaring av sitt barn?? Tack älskade Moa för att du finns och att jag får följa din väg igenom livet....Älskar dig över allt, kram din mamma!!

3 kommentarer:

  1. Det är det bästa som kan hända en mamma..
    Det stod en gigantisk bukett tulpaner i en plastbunke i köket när vi kom hem i natt från våran dotter det är sådana våra fina barn är kramar dig <3

    SvaraRadera
  2. Weronica8/1/11

    Någonstans mellan kramar, regler, gråt förtroende samtal och lycka har vi kanske lyckats som mammor, även om man ibland känt sig totalt misslyckad, totalt slut och bara så där totalt lycklig och stolt. kramar dig vännen

    SvaraRadera
  3. Precis så Weronica..regler, gråt, ilska, uppgivenhet, lycka..men vi har aldrig gett upp..det tycker jag att vi ska vara stolta över vännen..o du tack för att jag har fått den äran att få vara din vän KRAAAM

    SvaraRadera