torsdag 20 januari 2011

Även en mamma kan bli trött ibland!!!!!

På att träskor ja du läste rätt "träskor" stl 47 ligger spridda i hallen så man med säkerhet helt klart snubblar och håller på att slå näsan rätt i golvet,,,Nästa gång ska jag elda upp dom.. Att unga dam ALDRIG kan ta ur håret i MIN hårborste när hon (alltid) lånar den, alltid så får jag otäcka låånga hårstrå rätt i ansiktet när det är min tur att borsta håret,,hur mysigt är det då??,,Lite snygg grön karamellfärg i borsten en morgon kanske gör susen, mohaaaa,,, hur svårt är det att skölja ner resterna efter tandkrämen i handfatet då?? Jo jäkligt svårt tydligen,,,,här ska det bli en droppe diskmedel på borsten nån dag,,kommer att bubbla ordentligt haha,,Sen kommer vi till smulorna på skärbrädan!!? Var dom där innan ni kom dit??? NÄÄÄ!!! Numera samlar jag ihop smulor och lite annat smått och gott som har lämnats och häver ner i vederbörandes skor,, hehehe nån gång märks det säkert. Sen undrar jag varför vi har skåpsluckor och dörrar när dom endast går att öppna, men aldrig att stänga!!?? Ska fan i mig plocka ner och bort dom en dag, undra om någon märker det?? Det här att gå in med skor, bara för att hämta DET!!! och att just DOM skorna inte är smutsiga, skulle det vara en ursäkt?? Aldrig i livet, ska sätta upp en fiskelina nere vid dörren, så skyll sig själv om du snubblar på dina egna fötter (skor),,,,,Sist någon använde stekpannan (nämner inga namn) utan att göra rent den efter sig resulterade i att en termos fick stekflottet i botten, det gav resultat kan jag säga, Så här är det gott folk,, även en mamma kan bli trött ibland...

2 kommentarer:

  1. Ja du....så är det nog i alla hem :)
    Tänk om vi slutade att "plocka" efter familjen ;)
    Vad mycket tid man skulle få till annat...
    eller så blev vi sysslolösa....hihi..
    Tack för det roliga inlägget!
    Kram

    SvaraRadera
  2. werinica...jag känner igen allt det där kära nån va ursinnig man har varit i sin dag..jag ska blogga om Olivers spjälsäng någon dag..det är en ganska kul historia..men tro mig jag känner precis som du kraaam Mita

    SvaraRadera