onsdag 19 januari 2011

Fitnesskickboxning!!

Då har vi varit på det första passet med unga dam på fitnesskickboxning åå det säger jag bara,,, hur trött blir man inte av det då!! Unga damen har nu lagt sig kl 17,00 och vägrar sen att stiga upp eller rättare sagt kan inte stiga upp!!! "träningsvärk" man får inte skratta åt sina barn när dom har ont så är det,,(mooohaaaaa) hmp, förlåt! Faktum är att jag känner lite med om jag känner efter noga då,,, man är ju ett med sina barn vet ja, hehe..Inte nog med det, imorgon är det ridning igen (om hon kommer upp vill säga, ho ho) sen var det ju dans!! och fitnesskickboxning på söndag igen!!! Det kanske är nu man ska ta ett litet snack med unga dam att det kanske räcker med ett par aktiviteter i veckan, skulle tro hon är mottaglig nu. Smida medans järnet är varmt sägs det, och jag lovar,, nu är det överhettat. När jag stod där på boxningen så kom en dam (vältränad sån) som även är ledare där, så säger hon: HÄNG PÅ VET JA!!!! Det är nu jag vänder mig om för se vem som står bakom och som är här mer än jag!!!! Där va ingen!!! VAA svarar jag?? Jaaaa alla kan va med här blir svaret!!Ja ja, skena inte iväg nu va säger jag. Nu råkar jag känna denna vältrimmade varelse som med stor säkerhet äter gräs och tränar minst 8 dagar i veckan, jag tänker faktiskt lite taskigt nu,, som att hon har nedsatt syn eller är kanske mer åt det blinda hållet, eller kanse rent ut av önskar livet av mig, hon kanske inte gillar mig längre, man vet ju inget om människor nu för tiden och va dom kan få för sig!!! Ha tänker jag, att om jag blev så här svett av att bara titta på så räcker det långt ju,, låta andra träna och sen åka hem och känna sig riktigt nöjd med passet, det räcker ju att en i familjen är illröd om kinderna och andas så det immar igen på rutorna i bilen för att sen göra natten redan kl 17.00.... Jag är nöjd i alla fall! Tänk sen när mannen börjar styrketräna, hohoho två i säng kl 17.00,, åå kvällen är min, bara min, och tv-dosan för guds skull, efter det massagestolen för att mjuka upp muskler som har fått sig en omgång, affirmation vet ja!!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha..Ja du Weronica..fitness..det där lät för hårt för mig..hi hi hi jag sjunger heldre kareoki..he he..vart flyger planet med oss två denna våren då ;))kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Weronica19/1/11

    Vet att du hellre sjunger, och jag hejar på!! Ja du vart bär vingarna tycker du?? Vi måste höras om det, kram

    SvaraRadera