söndag 16 januari 2011

Nya tider..

Unga dam har verkligen vett att njuta av sin nya tid som ensambarn,, hon är ju faktiskt den i barnaskaran som har fått möjligheten att just få vara enda barnet som nu är kvar här hemma. men plötsligt har hon kommit på att hon måste hitta nya och bra hobbies, så nu börjar det,, mitt liv bakom ratten och det är inte egentligen lönt att jag flyttar mig därifrån för med alla aktiviteter som hon nu vill göra så vore det bättre om jag tar täcke och kudde med mig så jag finns på plats när hon ska iväg.. Nu är det ridning, det är kickfitness-boxning, dans, hundklubben med Sture som gäller och så simning med, det glömde jag visst!!!! Visst är det bra att unga damer vill göra bra saker, sen måste man kanske inte göra allt!? Men med mannen som stöd så är det ingen enkel match att be henne välja en eller två hobbies,, nää mannen säger: det är bra att unga damer tar sig för något vettigt!, nu har ju mannen sagt att han kan köra henne åtminstonde till boxningen två ggr/v eftersom mannen ska ansluta sig till tre av mina andra barn som styrketränar,,, ja så nu ska mannen alltså bygga muskler!!!!??? och inte nog med det, fram rök skidorna, dom påminner starkt om såna som Åsa-Nisse hade, undra varför?? Men än så länge har han inte skidat iväg, och det är väl säkrast så..Undra vad som kommer här näst när det gäller unga damer och mannen!? Ingenting förvånar mig längre, så jag laddar med mental träning för att orka med alla resor och alla nya ideer som dessa två tajt sammansvetsade individer hittar på..... hörde jag något om en resa igen???,,,, vem vet, jag har ju äran att fylla jämt framåt, och dessa två är ju inte sena med att planera precis...

3 kommentarer:

  1. Anonym19/1/11

    Då hoppas vi att det blir en fin överaskning den dagen då det jämna sker,,, åh du,, vi syns kanske. kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Weronica19/1/11

    Vi syns säkert den dagen du å jag kompis, kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ha..Ja du nu är det ju så att barn vill så mycket..enkelt sagt..pust jag vet ;)) Det där med att fylla jämt..vi drar till gran canaria Janne o jag
    Kraaam

    SvaraRadera