tisdag 11 januari 2011

Min man!!

JAhaaa! Då tycker mannen att vi ska åka iväg och gotta oss, och jag är ju inte dummare än att jag följer med, hehe! Vi ska till Helsingborg,, tro ja det, där känner han sig hemma, på hotell Marina de placa, eller vad det nu hette, ja skit samma, där har min man gjort succe!!! (eller inte) skrämt barnfamiljer har han gjort i alla fall det vet jag med säkerhet, innan min tid ska tilläggas. Ja hur va det nu då? Jo! Mannen och vissa jobbarkompisar, (inga namn) skulle ju roa sig och mannen fick väl som en del andra lite för mycket innanför västen och som normala människor vet, så kan det hända den bästa, och i dom BÄSTA familjerna.!! Så min man (fast inte min man då! Puhhh!!) Kommer till GLAS-hissen iklädd kalsonger korta svarta strumpor och trycker på .,,, ja vem vet? någon knapp, och stannar på en våning han inte tänkt, vem står utanför!!?? JOOO en stackars barnfamilj som givetvis hamnar i chock, för har man inte sett min man iklädd endast denna klädsel, så är risken stor att det blir en traumatisk upplevelse,,, (jag är van, haha) Egentligen kan man skylla på jobbar-kompisarna som stressar min stackars man, som faktiskt inte alls är van vi GLAS-hissar, eller egentligen inte hissar alls, åå hur lätt är det då!? Om man kommer från landet och är van att skvätta en skvätt vid husändan, eller att bara få sträcka på sig i solskenet utan att någon ser!? Stackars, hehe min man.... Men nu har han gett sig den på att åka hiss igen, (med kläder hoppas JAG) så nu bär det snart av till Hotell Marina!!! med fru, då behöver min man inte känna stress utan han hinner, (Tack o lov ) klä på sig innan vi ska ta hissen,, nu min man ska vi mysa riktigt, bara DU och JAG...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar