lördag 1 januari 2011

2010.

Som vanligt när ett gammalt år är till ända så klart att man blickar tillbaka lite, hur var det året egentligen? Som det säkert är för alla så finns det många bra och fina minnen likväl som det finns stunder man klarat sig utan. För mig så blev det mest minnesvärda när mina två små nya barnbarn kom till världen, Lille Noel följd av lille Rasmus. Sen inte att förglömma semesterresan till Grekland med en av de finaste vänner man kan ha "Marita", sen störtade ju aldrig planet heller och det är man ju tacksam för. :)) Sen var det dax att ge sig upp bland molnen igen, för nu hade ju mannen och unga damen planerat vår resa till Egypten, och den veckan som mannen, jag, stora dam och unga dam hade tillsammans lever vi länge på. Det som är det mest sorgliga med 2010 är väl när vi miste "apan" sånt glömmer man aldrig, i gengäld så fick vi en blond kille med namnet Sture som är en fantastisk liten kille som vi nu delar vardag med. Efter allt kul kommer mer kul!! Stora dam flyttar till eget boende och får det så fint, sen kommer den verkliga nyårskaramellen!! Min son Johan förlovar sig med den mest gulliga rara tjej man kan tänka sig, jag är så lycklig för deras skull "GRATTIS" till er. Så nu börjar 2011 och nu kan vi välja hur vi vill förändra det som kanske inte var så bra 2010 till att göra detta nya år till något bättre. En riktigt god fortsättning på ett nytt år med nya möjligheter som bara du kan fylla det med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar