torsdag 24 mars 2011

SEXY-SPRAY!!

Alltså det här med män!!! Visst ska man erkänna (fast det tar emot) att dom behövs,,, ibland!! Försökt nu ganska lång tid förklarat för min man att,, jaaa visst!! skogslukt är gott men att ibland behövs lite extra så där, för att komma i stämmning va!! Och nu hände det! Herregud säger jag bara,, häromdagen i affären sprang det förbi en man som luktade mumma, behöver jag säga att jag sprang efter utan att egentligen veta om det, ja! det kan bli så i min ålder att man gör saker utan att veta varför,,, jäkligt bra,, slipper man förklara ju, ho ho ho... efter en stund så vände sig mannen i affären om och tittade jä,,ligt konstigt på mig, kan inte jag förstå, jag log lite, men det va ju knappt lönt för då trillade ena rynkan ned över ögat, så då såg ja inte heller,,, i det läget vill man ju gärna förklara sig så mannen ifråga inte tror man är desperat ju!! Eller!! Det kanske man är??? Så snabb som jag är så skulle jag förklara mitt uppträde med att,,,, det va,,, eller nää de va,,. MEN GUD VILKET GOTT SEXY-SPRAY DU HAR PÅ DIG!!! Ville bara checka vad det heter!!!???? Så jag kan köpa till min man, han luktar bara gran!!! Mannen med sexy-sprayet slänger en märklig blick på mig,, undra varför, jag ville ju bara veta namnet på sexy-sprayet.. eller inte,,, fniss, fniss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar