torsdag 15 mars 2012

Ursäkta mig unga dam!!

Skulle snabbt springa in på Åhlens när jag hade middag häromdagen för att köpa en foundation, man vill ju ha lite färg i ansiktet så här års. Stor skylt visade på ett erbjudande på en nyhet av samma märke som jag använder, ville då veta vad skillnaden var! Det kommer en ung tjej, välsminkad i så där 20-årsåldern (ungefär som jag då),,, Jag undrar då givetvis vad är skillnaden nu då? Jaaa säger hon,, det är ju mer lyster i den kan man säga och det ser inte ut som om man är "kakig" i ansiktet som av de andra!!! KAKIG!! jahaa säger jag,, ää,, så man blir kakig av den? Nja blev svaret, kakig o kakig men denna är ju mycket bättre och snygg lyster blir det me.. Ja ja svarar jag vi tar den "nya" då.. Men du säger hon,, vi har ju en SUPERBRA primer till bra pris nu!!!!! Primer!!??? Va fan är det undrar jag? Ja, du lägger den under så minskar det rynkorna och foundationen sitter mycket bättre blev svaret.... vilka jävla rynkor undrar jag?? Host host blev svaret,,, Ser du några då undrade jag?? (moohaaa) stackars flicka nu skulle hon ju behöva ljuga med,,men jag håller masken och fortsätter.. du nu undrar jag vad det är för fel på potatis-mjöl det brukade vi använda i lagom mängd förstås, det SLÄTAR min själ ut både det ena och det andra, kontrar jag!! hehe Den blicken jag fick den är ganska obetalbar kan jag säga.. Sen kunde jag inte hålla mig längre så skrattet kom och jag sa,, bara skojade, klart jag måste ha en primer det begriper ju vem som helst, host,, Så om ni möter mig idag är det inte säkert ni känner igen mig,,, och om ni undrar så är det för att jag har en primer under min foundation och det är lika med,, inga rynkor!!

1 kommentar:

  1. Anonym16/3/12

    Du är inte klok på en fläck, tror jag kissar på mig av skratt, kan se dig framför mig,,, så om jag inte hälsar när vi möts så vet du varför,,, kommer inte känna igen dig, hahaha kram

    SvaraRadera