tisdag 6 mars 2012

Jag ska bli FARMOR!!!

Hur lyckligt lottad är jag/vi inte då!!!!! Jag ska bli FARMOR,,, snart,,, Jag är ju redan MORMOR till fyra underbara små barn, som alla och en var har dom finaste föräldrar som man kan tänka, två tjejer och två små killar och nu ska jag få äran att bli farmor med, UNDERBART! Min ena son ska bli pappa för första gången och vid sin sida har han den mest underbara tjej man kan tänka sig som nu ska få bli mamma till mitt/vårt barnbarn. Kan man bli mer lycklig då? Hjälpte dom med flytten till sitt nya hus här om helgen, det är så fint på alla sätt och dom har verkligen planerat bra för sig och sin nya familjemedlem. (och oss!!) Vi ju säga att dom även planerat för mig "farmor" och bebisens mormor/morfar me, vi har fått eget kryp in uppe-på, givetvis så finns det även plats för bonus-farmor L och farfar där me,, hehe,,,, nu vet jag förstås inte om dom är så medvetna om "vår" hörna än,, men det blir dom snart, vi har kollen i alla fall,,, och väskorna packar vi snabbt, tjohooo!! Man ska hedra sin fader och sin moder och det tycker jag nog att dom gör nu när vi får egen "vrå" :)))) Skämt åsido, Jag och fler med mig är så stolta, glada och förväntansfulla på det som ska komma, och vi vet att J och E kommer bli dom finaste föräldrarna till detta lilla barn. Alla barn borde ha rätten att få födas till en värld där dom är önskade och älskade och där sunda föräldrar finns för att ta emot dom. Snart, mycket snart föds ett mycket efterlängtat och älskat barn,,, "VÅRT BARNBARN" Vi... mormor/morfar,Bonus-farmor/farfar och jag farmor väntar med spänning på ett nytt under! Vi är STOLTA över er, vi är LYCKLIGA och vi ÄLSKAR er mycket....

4 kommentarer:

  1. Underbart! Och stort grattis, kram Ewa

    SvaraRadera
  2. Stort grattis Weronica..Nu är du snart lika rik som jag på barn barn alltså ;)) Visst är det underbart..att bara njuta av att stoppa näsan i dom underbara vecken vid halsen o dra in denna ljuvliga doft..njut åt mig också Weronica Massor m kramar :))

    SvaraRadera
  3. Weronica7/3/12

    Det ska bli så roligt,, jag ska verkligen "nosa" länge. Kram på er båda 2

    SvaraRadera
  4. Anonym12/3/12

    Gud så härligt, dom kommer bli fina föräldrar och ni kommer få ett fint litet barnbarn inget snack om det, Kram Lena

    SvaraRadera