torsdag 29 mars 2012

Jordens undergång är nära!

När jag ändå är igång om kroppens förfall så kan jag lika gärna fortsätta.. Kom ihåg en gång när jag var runt 34 år sådär och vaknade en morgon och såg plötsligt på mina händer!!! Dom hade över en natt föråldrats,,, redan då! Dom hade blivit "rynkiga" Nu vet jag att händer åldras först.. nu fick jag lov att ha vantar på mig ju.. Enda gången jag gillar kyla va nu. Sen kom upplysningen från ett av mina snälla barn, "mamma! kolla,, du har ju jättegamla händer!!" Det var i denna stund jag var helt säker på att detta barn blev förbytt på BB, sånt händer ju och nu hade jag beviset.. Min unge skulle väl aldrig få för sig att upplysa sin moder om något så här känsligt, så hon måste va nån annans, helt säkert.. :)) Fick i detta läge ringa "pappan" och kolla va fan han hade haft för sig tiden runt hennes ankomst??? (nä skojade bara!) Skämt åsido,, nu när jag tittar på dom föråldrade "nävarna" upptäcker jag att skinnet börjar bli för stort och det resulterar i små små fina skrynkliga rynkor!! Vem fan vill ha det så då??? Med tanke på alla andra konstighetr på min kropp så vet jag nu att Jordens undergång är nog nära ändå, å jag kan bara gilla läget och åka med,,, Åh jag åker och åker, hjälper inte att streta emot, vem sa att varje ålder har sin charm? Vill gärna träffa den så ska han få se på charm, en box ska det bli!!

1 kommentar:

  1. Anonym30/3/12

    galning! Du beskriver precis det som vi andra känner,, Tack

    SvaraRadera